Tuesday, August 02, 2022

Алиса Вокс и Сергей Шнуров - Молитва

Алиса Вокс (Alisa Voks) și Сергей Шнуров (Serghei Șnurov) sunt principalii protagoniști ai formației rusești de rock, ska Ленинград - Leningrad (Șnurov e și liderul formației Рубль - Ruble). În piesa aceasta apar doar ei, fără restul trupei dar nu asta e partea faină ci modul foarte personal în care Alisa vorbește cu Dumnezeu, cum îl trage de șireturi pentru că nu ascultă rugile ei. OK, are ceva din Mercedes Benz al lui Janis Joplin dar doar ca idee.



МОЛИТВА

Мне нужны и туфли, и помада,
Чтобы стала светлая душа.
Я молилась днями до упаду,
Но не получила не шиша.

Я просила нос чуть покороче,
И совсем другой размер груди,
Я молилась днём, молилась ночью,
Но без результата впереди.

О, Бог, ты что оглох?
Или тебе просто, или тебе просто пох?

Нет машины, нет своей квартиры,
Я тебя прошу уже давно,
Залатать в моём бюджете дыры,
Но тебе наверно всё равно.

Я просила парня побогаче,
Или просто парня для души,
Но ты всё опять переиначил,
Будто накурился анаши.

О, Бог, ты что оглох?
Или тебе просто, или тебе просто пох?

Говорят, что нет тебя, как будто,
Вот поэтому меня не слышишь ты,
Если б был ты, то было б круто,
Ты б исполнил все мои мечты.

Бог, ты что оглох?
Или тебе просто, или тебе просто пох?
Послушай, Бог, ты что оглох?
Или тебе просто, или тебе просто пох?

RUGĂCIUNE

Am nevoie de pantofi și ruj,
Spre a deveni un suflet luminos.
M-am rugat zile până la apus,
Dar nu am primit nici o lulă.

Am cerut un nas pic mai scurt,
Și cu totul altă mărime la sâni,
M-am rugat ziua și m-am rugat noaptea,
Dar nici un rezultat nu întrevăd.

Oh, Doamne, tu ești surd?
Sau pur și simplu te doare la bască?

Nu am mașină, nici apartamentul meu,
Îți cer, deja de mult timp,
Să peticești gaura din bugetul meu,
Dar ție, probabil, nu-ți pasă.

Am cerut un bărbat bogat,
Sau pur și simplu un bărbat pentru suflet,
Dar tu din nou te hlizești
Ca și cum ai fi fumat marijuana.

Oh, Doamne, tu ești surd?
Sau pur și simplu te doare la bască?

Se spune că nu ai fi, cum ar fi,
De asta nu mă auzi,
Dacă ai fi fost, ar fi fost super,
Mi-ai fi îndeplinit toate visele.

Doamne, tu ești surd?
Sau pur și simplu te doare la bască?
Ascultă, Dumnezeule, ești surd?
Sau pur și simplu te doare la bască?

0 comments :