Thursday, August 26, 2010

Olivia - Post pe care nu vroiam sa-l scriu

Mi se intampla uneori sa gasesc opinii, idei scrise de catre altii si care imi par pertinente.  Le reiau pentru a nu le pierde si pentru a multumi in felul acest celor care le-au scris. De data aceasta reiau cateva randuri scrise de Olivia la care subscriu si eu - "Post pe care nu vroiam sa-l scriu":
M-am saturat de oameni care se vaita. Nu mai pot sa ies la o bere, o cafea, o petrecere, ca singurul subiect de discutie este guvernul, Basescu si cat de rau e in tara asta. Nu aud niciodata "imi merge rau, dar ma descurc eu" sau "ma gandesc sa fac chestia asta" sau macar vreo poveste din copilarie, ceva. Aud numai ce nu ar trebui sa faca guvernul, nu si ce ar trebui sa faca. Culmea e ca aud asta de la oameni care n-au nici o legatura cu macroeconomia sau finantele sau administratia.
Pentru intregul articol click aici.

0 comments :