Monday, October 15, 2007

Bâzdâcul

De dimineaţă m-am trezit cu un bâzdâc în camera mea de hotel. Încă locuiesc la hotel deşi stăpânesc, într-un soi de codevălmăşie cu o bancă, un apartament infect într-un cartier la fel de infect deşi cotat drept „foarte buuun”... Unde rămăsesem?!? Aha, la bâzdâc... Revin, acum am altele de făcut.

Ea: sex si uitare e raspunsul pe care'l asteptam

Ea: egoistsenzualadinmine

Eu: egoistsenzualadintineplacemie

Eu: si ambalajul ei

Eu: si culoarea

Eu: si gustul

Eu: aroma

Ea: roma

Ea: oma

Ea: ma

Ea: a

Asta am făcut, mai fac încă şi apoi am să re-revin...


Am re-revenit, dau copy/paste şi fug să prind bâzdâcul.

un baietel care cobora, sau nu, la prima

devenit o femeie tulburatoare

cu degete prelungi alunecand in carnea zilelor mele

cu pielea dintr'o bucata matasoasa de dor

cu ochii samburi amarui de gutui sau de harbuz,

care'mi ramaneau intre dintii copilariei,

sagalnic ma bantuie

0 comments :